awesome.

hällu,
idag var det skola som vanligt var skit nice & sen vid 10 tiden kom charlotta till skolan, var azum att få träffa henne efter 2 veckor. Jag fick ett tuggummipacket och en skit snygg tröja, tack charlotta. ♥ Hon är bäst! Men sen har dagen bara rullat på sen när den slutade så var jag med benne, samuel och nathaniel. Vi va först ute och spelade basket eller jag och benne satt och kollade på samtidigt som vi lyssna på bennes favorit låt typ xD Haha! Sen gick vi in till after school och samuel och nathaniel spelade trummor och benne sjöng i mickrofonen, sköna asså haha! Sen körde jag och amanda något spel och snackade lite sen hade vi konfermation sen kom pappa och hämtade mig vid sju tiden. Ja men dagen har iaf varit awesome,förutom att jag mådde dåligt imorse men gick till skolan iaf. Och imorgon ska sanna sova hos mig kommer bli skit nice!<3

Men men har inte så mycket mer att säga så vi ses, bloggar sen imorn efter skolan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0