Awesomeness

hellu
idag vare skola och det var rätt nice, kan berätta lite om skoldagen. Först hade vi bild, sen engelska sen rast och sen svenska sen hade vi franska och då hade vi en vikarie eller en temare men iaf först kollade vi film sen jobbade vi väldigt lite sen gick daniel(temaren) och då typ släckte vi och låste o alla gömde sig förutom simon haha, sen typ kom daniel igen o typ såg alla förutom benne som stod bakom gardinen man såg as tydligt haha men iaf daniel bah vart är benjamin, alla bah eh han är på toa haha så då gick han o letade och medans han letade så satte sig på benjamins stol och sen kom daniel igen och bah jag hittade inte benjamin och då började alla asgarva o alla bah benjamin är här xD Sen benne bah jag har suttit här tyst o jobbat hela lektionen, haha och sen typ flummade vi hela franska lektionen. Men sen hade vi lunch, lunchrast och sen kör sen hade vi tema i 80 minuter och då va jag tony o johan inne i biblioteket och satt o flummade hela lektionen sen ah kom pappa o hämtade mig o linnea sen har jag inte gjort så mycket och imorn ska jag sova hos linn kommer bli skit kul!


Kommentarer
Postat av: Yanmay

Franskalektionen som vi hade idag var den roligaste lektionen som jag har haft i hela mitt liv<3

2011-02-17 @ 18:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0