dag 23 / dag 24 / dag 25 / dag 26

Dag 23 - Det här får mig att gråta
Dag 24 - Dåliga vanor och laster
Dag 25 - Mina rädslor
Dag 26 - 5 saker du inte vet om mig
Dag 27 - Mitt hem
Dag 28 - Det här saknar jag
Dag 29 - Mitt hjärta
Dag 30 - det värdefullaste jag äger

Dag 23 - Det här får mig att gråta
det är mkt som får mig att gråta. När jag kollar sorgliga filmer, när jag skrattar så att jag börjar gråta. Sen finns det massa mer jag börjar gråta av som jag inte vill ta upp här, lite personligt.

Dag 24 - Dåliga vanor och laster
vet inte, men att jag svär rätt så mkt och så.

Dag 25 - Mina rädslor
har många rädslor men bara för att jag ska skriva ner dem så kommer jag inte på typ någon eller jo. Men när man är ute i mörket och går själv och sen typ kommer det någon gubbe/man så då blir jag ibland rädd om det är typ en våldtäcktsman eller något sånt.

Dag 26 - 5 saker du inte vet om mig
Det beror ju på vem jag säger till för linn vet väldigt mkt om mig och charlotta vet rätt så mkt saker om mig.
Men men..

  1. Förra året så struntade jag i hur det gick för mig i skolan, men nu har det blivit bättre, så det är ju bra.
  2. Jag klarar mig verkligen inte utan min dator, jag har ett behov att sitta vid datorn varje dag och hela tiden, tar till och med min dator hem till kompisar. Asså jag klarar mig verkligen inte utan min dator.
  3. Jag älskar usa, asså verkligen. Sen jag var liten, även fast jag aldrig har varit där så älskar jag det. Det är en dröm att åka dit!
  4. Min bästis är linn åkerström, hon betyder allt!
  5. jag har jätte svårt att komma på saker som jag ska berätta om mig själv speciellt när det är någon som frågar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0