I love movies

Hellu♥
just nu ligger jag i sängen o kollar på Stomp the yard, har sett den sjukt många ggr men tröttnar aldrig. Dagen har varit grym, först kom jag ju hem från linn vid 9 då kollade jag mean girls 2 den va bra. Sen satt jag lite vid datorn sen så städade jag mitt rum lite och sen så kom charlotta hit o sen åkte vi till lager 157, jag köpte en hood tröja för 150kr och ett par märkesbyxor för 400kr,billigt! Kan ta kort på ddet imorgon om jag orkar. Men sen drog vi hem o sen kom david så  tog vi bussen till ica maxi o köpte godis o chips sen tog vi bussen tbx för det var så kallt! Sen åt vi lite mat hos dem och sen åt vi glass o chips o.s.v, ska vara med dem imorn tror jag o kolla på massa filmer!

Kommentarer
Postat av: David

Awesome :D

2011-02-20 @ 00:11:14
URL: http://azumdawe.blogg.se/
Postat av: ella

hej , kan du hjälpa mig att fixa design och sånt till min blogg?

2011-02-20 @ 17:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0