Med sanna honey<3

shuuuuuuuuu,
sitter här i sängen med sanna vi lyssnar på hey there Delilah, grymt fin låt. Anyways, sanna kom till mig vid typ ett och då chillade vi o flummade o massa sen fixade vi oss sen drog vi ut o va med charlotta sen drog vi till centa, massa killar glodde hahha, soft(?) sen köpte vi lite gott och sen stod vi och typ flummade as mkt i centrum sen drog vi hem till mig o lämna chipsen. Sen gick vi ut o så sen drog charlotta hem och då drog jag o sanna hem till mig o flummade sönder men nu ska vi typ göra något annat, så ciao!


snygga puma shorts vi har!;)
sanna till vänster, jag till höger

Kommentarer
Postat av: Johanna Hadarsson

Snygga shorts :) Men kan du inte ta en bättre bild när du har dom på dig? Måste ha lite tips på shorts till sommaren.

2011-02-14 @ 09:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0