singing nanana..

häääjhääj!♥
just nu sitter jag i min säng o kollar gamla avsnitt av glee men det är roligt att kolla på. Imorgon är det torsdag och sen fredag och då kommer charlotta till vivalla förhoppningsvis och hon ska vara här hela sportlovet i think och då kommer jag spendera den mesta tiden med henne och ha kul:D Sen om det är någon som vill träffas så äre bara att säga till. Men iaf idag hade vi vintersportdagen och då var jag med linnea från nian vi åkte skridskor sen gick vi runt lite o sen åkte vi lite till sen åkte jag hem och då badade jag och sen sov jag lite o nu har jag kollat på avsnitt av life unexepected. Men iaf nu ska jag göra lite annat, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0