Sitter hos charlotta:D

Hällu!
just nu sitter jag här med söta underbara lotta, har spenderat hela dagen med henne. Kan berätta lite om dagen iaf, först kom charlotta hem till  mig och då kollade vi ett avsnitt av The walking dead, det va sådär bra.. fast händer ju inget läskigt men vi ska kolla fler avsnitt imorn o se om det blir läskigt, *hoppas*. Sen typ satt vi i min säng o va på datan i någon timme sen fixade vi oss. Jag fixade charlottas hår vart rätt så snyggt hon tyckte det också:) Sen fixade jag mig sen gick vi till ica maxi och köpte marabou choklad jag köpte en 200gram och charlotta en 100 gram haha. Men Sen drog vi hem till mig och hämtade min dator och sen gick vi till henne o åt lite o sen har vi spelat massa kortspel skit kul och käkat glass. Vi har flummat as mkt! Men snart ska jag dra hem. Och imorn har jag tandläkar tid 10 över 9 seriöst jag kommer dö, men charlotta ska följa med mig! :D Sen yao ska vi väl vara en stund imorn.
juste, fick en kommentar.
just nu är jag hemma hos en kompis men jag kan ta en bild när jag kommer hem och lägga upp den på bloggen ikväll!

Kommentarer
Postat av: Johanna Hadarsson

Ser fortfarande ingen bild på dig i puma shorts ?

2011-02-23 @ 10:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0