Skola snart ;o

Hejhej!
tänkte uppdatera lite för att jag har tråkigt. Klockan är 00:55 allstå är det fredag fast natt. Vilket intressant inlägg, just nu skriver jag med emelie, hon är fett dum hon skrämde mig förut:( Haha. Och snart ska jag försöka sova är inte så trött men ska typ tvinga mig själv o sova elle nåt. Men iaf så här kommer min helg se ut!

Fredag(idag): vara med emelie, sen ska jag vara med charlotta om jag hinner.
Lördag: vara med charlotta vi ska kolla film, awesome!
Söndag: g-vik med sanna,syster och pappa och sannas pappa!

ahja nu ska jag skriva lite till med emelie sen sova, hejrå!
<3

Kommentarer
Postat av: Johanna hadarsson

Varför har du tagit bort puma bilden?:o

2011-02-25 @ 14:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0