Dag 07 / Dag 08 / Dag 09

okej tänkte ta tre stycken eftersom jag har varit väldigt seg med att uppdatera det här så tar tre nu!

Dag 07 - Det här åt jag idag
har ingen bild på vad jag åt men kan säga vad jag åt. Imorse åt jag godis och chips,nyttig tjej. Men sen åt jag mc donalds, ännu nyttigare. Sen åt jag hos charlotta, vi åt typ ngn taccorulle med kyckling i o lite andra saker. Sen åt vi kladdkaka, jaja det har jag ätit idag. Men ska nog äta någott mer sen.


Dag 08 - Min favorit plats
min favorit plats är nog asså, jag har inte varit där men min favoritplats är usa. Asså kanske konstig för att jag har aldrig varit där men jag älskar verkligen usa. När man kollar på tv på filmer som spelas in i usa, kändisar. Bilder på internet och snackar med sånna som bor där, love it!


Dag 09 - Min dag
vaknade vid halv 10, för att jag hade gått o lagt mig tidigt kvällen innan för somnade nästan med datan på i sängen, men hann lägga ifrån mig den innan jag somnade, men anyways. Sen när jag vaknade så kollade jag 8 mile, skit länge sen jag såg den. Älskar den för att eminem är med i den, fast tycker att dem ska rappa ännu mer i den men aja. Sen så tvättade jag håret o bytte kläder o sen fönade jag håret o plattade jag det och sen sminkade jag mig sen packade jag ner datan o drog hem till charlotta o vi satt där o flummade och sen drog vi till mig o käkade mc donalds mat. Sen drog vi till ica maxi o möte david o sen köpte jag rak tillbehör och en mascara och vi köpte en kladdkaka tsm, sen drog vi till dem o käkade mat sen åt vi kladdkakan,snacka om att vi var mätta. Sen var vi väldigt flummiga så charlotta typ tog sin mjölk o hällde cider i den, sen drack hon o det vart typ värsta skummet, haha. Sen drog vi till mig o så o hämtade lite kläder sen drog vi tillbaka till dem o sitter med varsin dator, jag med min, charlotta med sin o david med sin farmor o farfars xD Ska nog ta min monster o dricka upp den, eller snart. Men ahja ska hjälpa david med lite saker, hejdå!

Dag 07 - Det här åt jag idag
Dag 08 - Min favorit plats
Dag 09 - Min dag
Dag 10 - Favoritsaker
Dag 11 - Mina syskon
Dag 12 - I min handväska
Dag 13 - Mina föräldrar
Dag 14 - Den här veckan
Dag 15 - Mina drömmar
Dag 16 - Bloggfavoriter
Dag 17 - Mitt favoritminne
Dag 18 - Det här är jag bra på
Dag 19 - Detta ångrar jag
Dag 20 - Mina förebilder
Dag 21 - Det här upprör mig
Dag 22 - Det här får mig att må bättre
Dag 23 - Det här får mig att gråta
Dag 24 - Dåliga vanor och laster
Dag 25 - Mina rädslor
Dag 26 - 5 saker du inte vet om mig
Dag 27 - Mitt hem
Dag 28 - Det här saknar jag
Dag 29 - Mitt hjärta
Dag 30 - det värdefullaste jag äger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0