Dag 10 / Dag 11

Dag 10 - Favoritsaker
Mina favoritsaker är nog min dator och min säng. För jag älskar att sova mkt och jao. Och min dator har jag alla mina saker på och kan ta med den till mina vänner o.s.v, det är mina favoritsaker!



Dag 11 - Mina syskon

Jag har 5 syskon, 2 halv syskon och 3 riktiga syskon. Mina riktiga är victor som är 18 år, Alex som är 16 år och min lilla söta lillasyster som alltid är snäll mot mig *host* linnea som är 11år. Sen mina halvsyskon som jag inte har någon bra kontakt med alls, jag snackar knappt dem. Men det är iaf min storebror simon som är 20 någonting, typ 23 - 24? jag vet inte. Sen min syster jenny som är 19-20? eller någonting, och som jag inte snackar någe alls med. Men jao, det är mina syskon.


Dag 10 - Favoritsaker
Dag 11 - Mina syskon
Dag 12 - I min handväska
Dag 13 - Mina föräldrar
Dag 14 - Den här veckan
Dag 15 - Mina drömmar
Dag 16 - Bloggfavoriter
Dag 17 - Mitt favoritminne
Dag 18 - Det här är jag bra på
Dag 19 - Detta ångrar jag
Dag 20 - Mina förebilder
Dag 21 - Det här upprör mig
Dag 22 - Det här får mig att må bättre
Dag 23 - Det här får mig att gråta
Dag 24 - Dåliga vanor och laster
Dag 25 - Mina rädslor
Dag 26 - 5 saker du inte vet om mig
Dag 27 - Mitt hem
Dag 28 - Det här saknar jag
Dag 29 - Mitt hjärta
Dag 30 - det värdefullaste jag äger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0