Dag 17 - Mitt favoritminne

Dag 17 - Mitt favoritminne
Dag 18 - Det här är jag bra på
Dag 19 - Detta ångrar jag
Dag 20 - Mina förebilder
Dag 21 - Det här upprör mig
Dag 22 - Det här får mig att må bättre
Dag 23 - Det här får mig att gråta
Dag 24 - Dåliga vanor och laster
Dag 25 - Mina rädslor
Dag 26 - 5 saker du inte vet om mig
Dag 27 - Mitt hem
Dag 28 - Det här saknar jag
Dag 29 - Mitt hjärta
Dag 30 - det värdefullaste jag äger

Mitt favoritminne

jag har sjukt många favoritminnen och dem mesta har jag spenderat med min bästis linn åkerström, asså har så sjukt otroligt många favoritminnen med henne kommer inte ens på alla så asså kan inte favorisera bara ett minne, har för många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0