Just the day..

häääi!
ännu en skoldag, slutade 10 i 3, sen drog jag o jozef till datasalen han gjorde någon labbrapport och jag satt o snackade med honom sen kom johan då drog vi och åt mellis och då kom philip och då satt vi o snackade o garva lite, sen drog vi till datasalen o snackade lite o så sen vid 10 i fyra drog jag till idrottsalen o väntade på sanna sen tog vi bussen in till stan och jag tog håll där uppe har velat det länge men har inte orkat göra det så gjorde det i dag. Sen drog vi o jag köpte brända mandlar till sanna och till mig köpte jag någon lakris grej, sen gick vi runt lite sen vid fem över fem drog vi o vänade på ennes buss sen drog jag o väntade på min syrra o sen väntade vi på min mamma och pappa och nu sitter jag här<3


seriös bild också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0