Lite om dagen/Dag 06 - min tro

häjhäj!
idag vare skola som vanligt då, vi hade sovmorgon till tio i nio, inte så länge men iaf bättre än ingenting. Då hade vi fysiklabb, var väl rätt så roligt. Efter skolan drog jag o johan till gympahallen och hämtade lite pengar från min syrra, sen drog vi till cafet sen drog vi tillbaka till skolan, sen kom min syster o då drog vi till cafet och sen kom mammi o hämtade oss.



Min tro
asså jag vet inte direkt, mina föräldrar är kristna. Och jag tror på gud men jag vet inte, jag var kristen när jag var liten men nu vet jag inte längre, men men man märker väl sen. Men nu ska jag plugga franska glosor och till historia provet som jag har på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0