weekend!

Häjhäj!
idag är det fredag och idag vare skola, började skolan vanligt kl.08.15 sen började kemin halv nio, sen efter det hade vi idrott. Sen hade vi lite lektioner, sen slutade jag vid tre. Så då kom charlotta och då åkte vi in till stan o till hennes skola o hämtade ngt sen drog vi till krämaren och jag kollade på lite örhängen, men köpte ingenting. Sen kom pappa och hämtade mig o charlotta sen skjutsade vi hem henne och sen åkte jag o pappa till affären. Jag köpte kryddstarka chips fast fett goda, sen köpte pappa godis till alla. Fett nice, men just nu typ ligger jag i min säng. Ska nog byta till mjukisbyxor och så, men har inte så mkt mer att säga så hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0