Helg

hellu,förlåt för dålig uppdatering. Men har inte orkat blogga dem senaste dagarna, men iaf skolan var rätt awesome idag. Flummade rätt så mycket på rasten med yanmay,benjamin,johanna och johanna. Dem sista lektionerna gick väldigt segt. Men jag slutade iaf 3 och sen kom mamma och då åkte jag,mamma o linnea till nya willys och jag köpte godis o riesen. Sen har jag bara kollat jersey shore och tagit lungt och just nu kollar jag ice age 2 med mamma och pappa på kanal 4+. Imorgon blir det att åka till lager 157 och marieberg o shoppa, tar kort på det som jag har shoppat imorgon. Sen på kvällen kanske det blir FL vi får se om jag har någon att gå med! :)
tummen upp för att det är helg!(y)
& jag vet att min bokhylla är awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0