i love u

häjhäj!
linn åkte precis hem as synd men men träffar henne iaf i skolan imorn. Men vi har haft jätte kul, igår kom jag hem till henne vid nio tiden som sagt sen fixade vi oss o käkade frukost o sånt sen drog vi till cafet o käkade baugette och drack coca cola o åt glass o spelade yatzy och fyra i rad haha vilket liv, sen drog vi ut med hunden o sen gick vi tillbaka till cafet o sen åkte vi till rusta o sen drog vi hem till mig o gjorde masa roliga saker sen idag så vaknade vi 10 haha fett tidigt för att vara vi men men då drog vi till centrum o köpte vi varsin fanta o hon en glass o jag pringles, men nu ska jag kolla på the blind side.
bilder kommer sen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0