Lager 157, marieberg & fl!

Häjsaaan, FÖRLÅT för riktigt dålig uppdatering idag men iaf ligger i sängen & kollar på någon film som går på 3:an inte för att den är så jätte bra men men. Idag var jag iaf till lager 157 & Marieberg! Köpte 5 tröjor, en skinnjacka, 2 par leggins, 2 hood tröjor och 3 par linnen, fast det var mamma och pappa som betalade, thanks;) Senare åkte jag till FL där va jag med sanna sen va jag med johanna,amanda & beckii:D Vi hade kul sen kom mammi o syster o hämtade mig. Sen så kollade jag o mamma lite av sagan om ringen ska kolla mer imorn.
Men dagen har iaf varit underbar!!
en bild på 2 tröjor jag köpte på gina tricot! Lägger upp resten av bilderna imorgon på det jag köpte, hare så bra puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0