Måndag

Godmorgon!
vaknade vid halv elva tiden,tidigt. Låg iaf i sängen någon timme och chillade, riktigt skönt med lovdag! Kanske åker in till stan och träffar någon idag men vi får se & just nu har jag ont i magen! :/ Juste det är Rebeckas sista vecka sen får hon mammaledigt.

Nästa vecka är det vecka 14 och då ska jag och Meda besöka våran prao, och vi ska praoa v. 15 och 17, riktigt nice!
Men men just nu sitter jag i köket & lyssnar på Aerosmith,så sjukt braaaa!!
Ska ta en dusch och fixa mig snart och sen ringa/smsa någon om jag orkar, hehehe. Men vi ses!


bara för att jag saknar min emilia!
& hon är sjuk så kryaaa!♥

Kommentarer
Postat av: emilia

tack gumman, älskar dig!<3

2011-03-29 @ 20:37:28
URL: http://emiliasehalic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0