häjhäj!
funderar på om jag ska gö om min design? men vi får se. Ikväll blire bara att chilla hemma & kolla tv. Snackade med yanmay i telefon förut & vi ska till marieberg imorgon, ska bli kul!
Måste ta bussen tyvärr för pappa kunde inte skjutsa mig så ja, men det kommer bli kul. Jag ska nog köpa ett vitt gina tricot linne för det vita linnet som jag har från gina tricot hare blivit hål i & jag gillar inte mina andra vita linnen så mycket så ska köpa ett nytt. Men vi får väl se om jag köper något mer, men vi skulle iaf äta på paco's,MUMS!
Men jag tänkte fixa mig ikväll och ta lite bilder, men vi får se om jag orkar.
PUSS
juste, ikväll äre sons of anarchy.
btw frågestunden kommer upp ikväll eller i morgon kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0