QUESTIONS AND ANSWER!

postat av rebecca
vad fick dig att börja blogga?
vad är din favorit färg?
kan inte du börja videoblogga?
älskaar dej!♥
svar: jag kommer faktist inte ihåg eftersom det va så länge sen :)
det är nog svart och vit :)
jo det kanske jag kan men jag låter och ser as konstig:)
älskar dig också!♥

postat av lineek
din blogg är jätte bra!
hur länge har du bloggat & vem lärde dig göra designer? :)

svar: aww tack sötnos!
jag har bloggat i flera år fast på olika bloggar & jag lärde mig genom att kolla på youtube klipp och sånt o sånt:)

postat av milla
du har väldigt långt hår, vad använder du för hår produkter?<3
svar: asså jag använder inga speciella hår produkter, när jag tvättar håret använder jag shampoo och balsam och ibland har jag hårinförpackning, sen när jag plattar mitt hår och så så använder jag värmeskydd o så:)

postat av lina<3
1. vem är din bästis?
2. är du tillsammans med någon?
3. vilken kläddaffär är din favorit?
4. hur många pojkvänner har du haft?
5. vilket är ditt favoritpogram?
svar:
1. Linn åkerström<3
2. nepp inte just nu så jag är singel :)
3. har ingen speciell :)
4. vet inte :p
5. har många favoritpogram, scrubs, simpson, one tree hill, family guy, how i met your mother, csi miami o massa andra pogram kommer inte på alla :)

postat av alice
vem är din förebild & vilken kändis skulle du helst vilja se ut?
svar: jag vet faktist inte, jag har många förebilder & det finns många kändisar som är fina som man skulle vilja se ut som men vet inte direkt vem jag helst skulle vilja se ut som :)

postat av Dennis Dewide Widehammar
Läser du min blogg?:) (dewide.se)

svar: JA! vem gör inte? :)

postat av Hannah
Hmm.. vad skulle du säga att du har för sk stil? (:
svar: min egna stil;)

postat av amanda

vem är din ''idol''?
om du vann en miljon vad skulle du göra..?
din favorit plats?
cola / fanta?
blond/brunett?
kort/lång?
sommar/vinter?
sol/regn?
bada/sola?
har du ngr djur ?
va va din dröm när du va liten?
vad vill du bli när du blir stor?
hur sminkar du dig ? och med vad?
hm...
har inga mer frågor..men jätte fin blogg & fin tjej :)<3

svar:
oj här vare många frågor, haha.
vet inte :)
packa väskan och åka till usa med linn och sen skäna pengar och shoppa o.s.v
min favoritplats är hemma och sen hos mina underbara bästa vääään linn åkerström<3
cola!
blond
lång
sommar
sol
både &.
japp en schäfer hund:)
att typ bli känd och rik o flytta till usa!
kääääänd&rik(a) men jag vill bli fotograf i think:)
jag tar bara mascara inget annat:)
aww tack!

postat av Mikaela Rosales Dahlström
hur ofta shoppar du?:)<3
svar: det är olika:)

postat av johanna
har dina bröder flickvänner eller nån på G?
svar: haha äru intresserad av dem eller? ;)

postat av hannaa'
hur läng är du?:D haha

svar: vet faktist inte, men ungefär 1.70m eller något? :)

postat av lotta:D

Hej min underbara Julia ;)
Hahah vad är det bästa minnet med mig? :)

Hur mycket på en skala mellan 1-10 litar du på mig?

Vilken låt förknippar du oss med? HAHAH låter som om vi skulle vara ett par, men du fattar X)

svar: Hej min underbara lotta:D
hmm.. ALLA men varje gång vi har sovit över och inte kunde sova eftersom vi hade druckit powerking x)
100000000000000<3
Hahaha, It's my life med Bon jovi, jag tror du fattar varför ;) HAHA!

postat av josefin'
när vill du ha sex?:$<3
svar: haha jaa du <3

postat av Ubah

Ser du upp till någon/ngt Isf vem?
Skulle du kunna färga håret blått för att träffa din idol?
Vad skulle du helst ta, Sjunga inför en publik (naken) eller drika ett stort glas med maskar som lever ? ;)

svar: jag ser upp till många!

haha ja det skulle jag, för man kan ju alltid färga tillbaka sen?:)

jag skulle ta att sjunga inför en publik(naken), men då skulle publiken vara blinda&döva;)

 


postat av pauli♥

 

hur skulle du föreställa ditt liv om 10 år? :)

svar: hmm.. förhoppningsvis bor jag i usa eller är iaf där med någon kompis eller om jag har pojkvän ;)

 


postat av Linn Åkerström^^

 

 

Vad är ditt bästa minne med mig?
Säg ett   ändå fast vi har massa välj en
Jag älskar dig! <3

Vad är ditt bästa minne med mig?

Säg ett ;D  ändå fast vi har massa välj en;)

Jag älskar dig! <3

svar: för det första så är alla minnen med dig underbara! Men mitt favoritminne är nog när du & jag bodde grannar och var nästan varje dag eller när jag sov över hos dig hela tiden och när vi typ smög på camilla & försökte skrämma henne.. gick inte så bra, haha.

jag älskar dig också<3

 


postat av aida

 

 

Hur är du när du träffar människor för första gången?

Vad gillar du mest hos en person?

Vad är ditt "måste" i livet?

Högsta önskan?

Hur tycker du en kompis,pojkvän osv ska vara för att klicka tillsammans med dig?

Vad tycker du mest om på dig själv?

Hoppas det duger sötis!<3


svar: asså det beror helt enkelt på hur personen är som jag träffar, ibland är jag blyg ibland är jag verkligen inte blyg helt galen men det är olika.
det är lite olika där också men att den är äkta och inte falsk o ljuger om massa och sånt och att man vet att man kan lita på den personen.
Mitt MÅSTE i livet är att åka till usa, det är verkligen ett måste.
Min högsta önskan är ju att åka runt i usa.
Det beror på men snäll, äkta, ärlig o.s.v
Haha jag gillar inte så mycket med mig själv just nu men jag är mest nöjd med min hy och min mage för det mesta.
Klart det duger gumman,puss<3

postat av maria
vad hette din första blogg som du hade?
ifall du fick välja vilket land du ville att resa till vad skulle det vara för land?
skulle du kunna dela med dig av din finhet till mig?
vad önskar du dig mest i livet?
gillar du fortfarande thwilight?
kan inte ens stava det xD
vad var det som fick dig att börja blogga?

svar:
jag har ingen aning, har haft flera bloggar så vet inte.
USA
haha vilken finhet?
att få åka till usa
twilight* sådär, inte lika mkt som förut.
för att massa andra bloggade & jag läste deras bloggar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0