WISH YOU WERE HERE.

hejhej bloggen,
idag är det onsdag och då vare som skola som vanligt,steg upp kvart - 20 över 7. Sen så fixade jag mig & så. Sen har dagen bara rullat på som vanligt & jag och Meda har flummat som vanligt,hihi!^^

juste efter skolan va jag på genistugan med maria och jag pluggade kemi och hon typ ritade massa gubbar? haha,söt tjej där alltså. Sen kom daddy och hämtade mig & nea. Sen hemma käkade jag hamburgare direkt jag kom hem,skit gott! Och sen har jag pluggat till kemi provet som vi har på fredag, kulkul. NOT!

Men snart äre helg igen & då ska jag träffa en kompis & käka tacos o så, riktigt nice!
& På fredag ska jag träffa Emelie,kommer bli skit nice!


MITT LINNE, i love it<3
hade på mig det här idag btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0